Unno Mith Race


Seria Mith jest wynikiem 4 letniego procesu projektowania, 14 tysięcy kilometrów testów i 4 prototypów ram. W historii marki jest to najbardziej zaawansowany projekt, który został doceniony przez branżę i wyróżniony nagrodami min. Red Dot Award oraz Design and Innovation.
Unno MIth to ebike wyróżniający się na tle konkurencji za sprawą wyjątkowego designu i zastosowanych rozwiązań. Nie ma takiego drugiego roweru!
Mith we wszystkich odsłonach ma tę samą ramę, hamulce, pojemność baterii i akcesoria do obsługi systemu wspomagania. W przypadku egzemplarza RACE sercem układu wspomagania jest silnik Bosch CX Performance SMART, zasilany baterią 750 Wh. W rowerze można zainstalować Range Extender 250 Wh. Systemem sterujemy poprzez wygodny przełącznik na kierownicy, a wszystkie informacje odczytujemy z kolorowego wyśiwtlacza KIOX 300, który został zintegrowany z ramą.
Unno Mith to rama 160 mm skoku, konstrukcja VPP, z widelcem 170 mm. Rama mocno progresywna z bardzo nowoczesną geometrią. W ramie osadzone dwurzędowe łożyska EnduroMAX, które zwiększają sztywność i zdecydowanie wydłużają interwał serwisowy. Całość pracuje na złotych FOX'ach w specyfikacji FACTORY.
Uzupełnieniem są koła DT SWISSa, carbonowa kierownica zintegrowana z mostkiem Deux.
Ciekawostka! Część komponentów zastosowana w rowerze została wyprodukowany we współpracy z firmą Oceanworks, która pomaga odzyskiwać i poddawać recyklingowi gumy i tworzywa sztuczne z oceanów. Wszystkie żywiczne części ramy są wykonane z nylonu pochodzącego z recyklingu. Każdy Mith zawiera 184 g. nylonu Oceanworks, z czego 80% pochodzi z oceanu, głównie z bliskich wybrzeży Azji. Unno stosuje PA+GF15% dla wszystkich tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Lista części, w których użyto przetworzone "śmieci":
- ramka wyświetlacza Kiox
- osłona silnika
- chaintstay protector
- podkładki pod mostek kierownicy
- chain guide
- gumka zasłaniajaca wejście droppera w ramę
Więcej o OceanWorks poczytasz na ich stronie www.oceanworks.co
Ciekawostka 2! Hiszpański producent zaleca stosowanie około 35% sag'u i twierdzi, że możliwy do zastosowania jest zakres +/- 5%.
Specyfikacja:
- rama UNNO MITH, materiał full carbon, VPP, 160 mm;
- silnik Bosch Performance Line CX (25 km/h) Smart System;
- bateria Bosch Powertube 750 Wh;
- wyświetlacz Bosch Kiox 300;
- damper Fox Float X2 Factory 230x65 mm. Kashima Coating. 2-pos lever. VVC Rebound. Adjustments: HSC, LSC, HSR, LSR;
- widelec Fox 38 Factory170 mm travel. Kashima coating. Grip 2 damper. 15x110 axle. Adjustments: HSC, LSC, HSR, LSR. 44 mm offset;
- koła DT Swiss HX1700 Spline Mullet 29" przód i 27.5" tył. E-Bike specific. DT 350 hub. 30 mm wewnętrzna szerokość;
- opona przód Continental Kryptotal-F Enduro 29x2.40, zwijana, mieszanka Soft, Black/Black;
- opona tył Continental Kryptotal-R Enduro 27.5x2.40, zwijana, mieszanka Soft. Black/Black;
- hamulce Formula Cura 44x18 mm pistons on Caliper. SRAM Mixmaster. Sintered Pads. Axial Master Cylinder. Forged Aluminium. 850mm front hose and 2000mm rear hose;
- tarcze Formula Monolitic 220 mm przód i 203mm tył. Grubość: 2.35 mm. Extreme lateral stiffness, anti-noise and anti-vibrations design;
- korba E*Thirteen E*spec plus 160 mm dla Bosch Gen4;
- blat E*Thirteen E*specAluminium, 36T, Bosch Gen4 Direct Mount;
- kaseta SRAM GX T-Type AXS-1275. 12 rzędów;
- lancuch SRAM GX T-Type 12 rzędów. Flat top;
- manetka SRAM AXS Pod 12 rzędów, bezprzewodowa;
- przerzutka SRAM GX AXS T-Type12 rzędów. AXS bezprzewodowa. T-type;
- siodło Selle Italia SLR Boost;
- mostek zintegrowany z kierownicą: DEUX Enduro, szerokość 800 mm; długość mostka 40 mm; wznios 20 mm;
- dropper OneUp V2. Skok: 120 mm dla S1, 150 mm dla S2 and 180 mm sla rozmiaru S3;
- Acros Internal Cable Routing IS52. 1.5 / 1.5, with Acros spider with entry ports for cable routing.
- waga ok 22,6 kg.