Rower elektryczny Raymon Tarok to zupełnie nowa definicja roweru górskiego, zaprojektowana z myślą o maksymalnej frajdzie i adrenalinie na szlakach. Dzięki połączeniu rewolucyjnych technologii oraz solidnej konstrukcji, Tarok dostarcza wszystko, czego potrzebujesz, aby czerpać pełnię przyjemności z każdej jazdy. Każdy zjazd to wybuch emocji, każdy podjazd to szansa na nowe wyzwania, a Ty odczuwasz pełną kontrolę i radość z jazdy. Stworzony na fundamentach wieloletniej tradycji marki Raymon, Tarok to obietnica niekończących się przygód na najwyższym poziomie.
Karbonowa rama – lekkość i wytrzymałość
Sercem konstrukcji jest rama wykonana z kompozytu węglowego (Carbon HSC Composite). Dzięki zastosowaniu tego materiału rower jest nie tylko lstosunkowo ekki (24 kg), ale także wyjątkowo wytrzymały. Rama została zaprojektowana z myślą o rowerzystach, którzy wymagają najwyższej sztywności i precyzji prowadzenia.
Silnik ZF CentriX – potężna moc i płynna jazda
Sercem Raymon Tarok jest silnik ZF CentriX, który oferuje aż 90 Nm momentu obrotowego. Dzięki temu nawet najtrudniejsze podjazdy stają się łatwiejsze, a jazda w terenie nabiera zupełnie nowego wymiaru. Moc maksymalna wynosząca 600 W sprawia, że wsparcie silnika jest dynamiczne i płynne, a jednocześnie w pełni zgodne z europejskimi normami dla rowerów elektrycznych.
Bateria ZF SI756 – długie trasy bez kompromisów
Elektryczny rower górski musi zapewniać nie tylko moc, ale również odpowiedni zasięg. Akumulator ZF SI756 o pojemności 756 Wh i napięciu 48 V pozwala na długie godziny jazdy bez konieczności częstego ładowania. Wyjmowana konstrukcja ułatwia obsługę i umożliwia wygodne ładowanie w dowolnym miejscu.
RockShox Psylo Silver RC – zawieszenie dla wymagających
Podczas jazdy w terenie kluczową rolę odgrywa zawieszenie. Raymon Tarok został wyposażony w powietrzny amortyzator RockShox Psylo Silver RC o skoku 160 mm, który doskonale tłumi nierówności i zapewnia pełną kontrolę nad rowerem.
Z tyłu zastosowano damper RockShox Deluxe Select, który dodatkowo poprawia komfort i stabilność podczas jazdy po kamienistych i korzennych szlakach.
Precyzyjny napęd Shimano Deore 12s
Za zmianę biegów odpowiada niezawodny Shimano Deore RD-M6100 Shadow Plus. Jest to 12-biegowa przerzutka stworzona z myślą o intensywnej jeździe w terenie. Dzięki technologii Shadow Plus napęd działa płynnie, precyzyjnie i bez niepożądanych skoków łańcucha nawet na trudnych zjazdach.
Kaseta Shimano CS-M6100 10-51T zapewnia szeroki zakres przełożeń, co pozwala na łatwe dopasowanie siły pedałowania do terenu.
Hamulce Magura MT5 – bezpieczeństwo w każdych warunkach
Jazda w górach wymaga niezawodnych hamulców. W Raymon Tarok zastosowano czterotłoczkowe, hydrauliczne hamulce tarczowe Magura MT5, które oferują doskonałą modulację siły hamowania i skuteczność w każdych warunkach. Tarcze o średnicy 203 mm zapewniają maksymalną kontrolę na stromych zjazdach i w trudnych technicznie sekcjach.
Koła i opony – optymalne połączenie trakcji i stabilności
Raymon Tarok wykorzystuje nowoczesne podejście do rozmiarów kół – przód 29", tył 27,5". Taka konfiguracja zapewnia doskonałą przyczepność oraz zwrotność.
Zastosowane opony to:
- Przód: Continental Kryptotal-F Trail Soft (29x2.40) – idealna do agresywnej jazdy w trudnym terenie.
- Tył: Continental Kryptotal-R Trail Endurance (27.5x2.40) – zapewnia doskonałą trakcję na podjazdach i w zakrętach.
Regulowana sztyca – komfort i bezpieczeństwo na zjazdach
Raymon Tarok wyposażony jest w regulowaną sztycę (dropper post) o średnicy 34,9 mm, co pozwala na szybkie obniżenie siodła podczas technicznych zjazdów. Dzięki temu rowerzysta może uzyskać lepszą pozycję do manewrowania i zwiększyć stabilność w trudnym terenie.
Ergonomia i komfort prowadzenia
Wygodna kierownica Raymon Riser 35 mm zapewnia pewny chwyt i doskonałą kontrolę nad rowerem. Mostek Raymon 35 z kątem 0° zapewnia optymalną pozycję ciała podczas jazdy. Całość uzupełniają chwyty Raymon MTB Lock-on, które minimalizują zmęczenie dłoni na długich trasach.
Nowoczesny design – styl i funkcjonalność
Raymon Tarok przyciąga uwagę swoim nowoczesnym wyglądem. Połyskujący szary karbon z cytrynowymi akcentami nadaje mu sportowego i dynamicznego charakteru. To rower, który nie tylko świetnie jeździ, ale również prezentuje się wyjątkowo stylowo.
Podsumowanie – dlaczego warto wybrać Raymon Tarok?
- Mocny silnik 90 Nm – dynamiczne wsparcie na podjazdach.
- Bateria 756 Wh – długi zasięg i wygodne ładowanie.
- Zawieszenie RockShox 160 mm – maksymalna kontrola i komfort.
- Napęd Shimano Deore 12s – precyzyjna i płynna zmiana przełożeń.
- Hamulce Magura MT5 – bezpieczeństwo i skuteczność w każdych warunkach.
- Karbonowa rama – lekka, sztywna i niezwykle wytrzymała.
- Koła 29" przód / 27,5" tył – optymalna przyczepność i stabilność.
- Regulowana sztyca – większa kontrola na zjazdach.
Raymon Tarok to idealny wybór dla wymagających rowerzystów, którzy szukają mocy, niezawodności i maksymalnych osiągów w terenie. Sprawdź go już dziś i przekonaj się, jak daleko możesz z nim pojechać!
Specyfikacja techniczna roweru Raymon Tarok:
-
Rama: Carbon HSC Composite, 29"/27,5", boost, 160 mm, wyjmowany akumulator
-
Silnik: ZF CentriX, 250/600 W, 90 Nm
-
Akumulator: ZF SI756, 756 Wh, 48 V
-
Ładowarka: ZF BC200, 4 A
-
Amortyzator: RockShox Psylo Silver RC, powietrzny, 160 mm, tapered
-
Damper: RockShox Deluxe Select, powietrzny, 205x65 mm
-
Korba: Raymon FC40, kuty stop aluminium, mocowanie ISIS
-
Zębatka: Raymon Narrow Wide, 34T
-
Kaseta: Shimano CS-M6100, 10-51T
-
Łańcuch: Shimano CN-M6100
-
Przerzutka tylna: Shimano Deore RD-M6100 Shadow Plus, 12-biegowa
-
Manetka: Shimano Deore SL-M6100, Rapidfire Plus
-
Hamulce przednie: Magura MT5, 4-tłoczkowe, hydrauliczne tarczowe
-
Tarcza przednia: Magura MDR-C, 203 mm, 6-śrubowe mocowanie
-
Hamulce tylne: Magura MT5, 4-tłoczkowe, hydrauliczne tarczowe
-
Tarcza tylna: Magura MDR-C, 203 mm, 6-śrubowe mocowanie
-
Obręcze: Raymon VR23/DT210, 6-śrubowe, 15x110/12x148 mm
-
Opona przednia: Continental Kryptotal-F Trail Soft, 60x622 (29x2.40)
-
Opona tylna: Continental Kryptotal-R Trail Endurance, 60x584 (27.5x2.40)
-
Kierownica: Raymon Riser 35 mm, kąt gięcia 9°, wznios 20 mm
-
Mostek: Raymon 35, kąt 0°, mocowanie Ahead
-
Siodło: Raymon 143 VM Fit
-
Sztyca: Raymon, 34,9 mm, regulowana (Dropper Post)
-
Chwyty: Raymon MTB, lock-on
-
Kolor: Szary połysk, karbon, akcenty cytrynowe
-
Waga: 24 kg
-
Maksymalna masa całkowita: 130 kg
- Rozmiar ramy: M (42 cm), L (44 cm), XL (46 cm).
WAŻNE! Producent zastrzega możliwość zmiany specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji. Zmiany te mogą być nieuwzględnione w specyfikacji rowerów oraz ich zdjęciach.